Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Az új reklámtörvény veszélyeztetheti a clubod marketingjét? Lehet veszélyben a hírleveled?

2008.09.13. 21:18 Boogie (disco & club marketing)

 

A napokban lépett életbe az új reklámtörvény, mely több ponton megváltoztatja az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvényt, amit hétköznapokon csak e-kernek neveznek.
 
Ez érintheti a clubod marketingjét, főként a hírleveledet.
 
A lényeg az, hogy ezentúl nem küldhetsz – elméletileg – olyanoknak hírlevelet, akik korábban iratkoztak fel a hírleveledre, és csak az email címüket ismered.
A törvény külön kezeli a magánszemélyek és a vállalkozásoknak küldött emaileket. 
Neked – ebben az esetben – a magánszemélyek fontosak. A törvény megtilthatja számodra, hogy a feliratkozóidnak további emaileket küldj, ezzel ellehetetlenítve ezt a fajta kommunikációs csatornádat.
 
Ezentúl, ha adatokat gyűjtesz a feliratkozáshoz, a lakcímet is be kell kérned.
Minden egyes kérdés adatgyűjtés során exponenciálisan csökkenti a válaszadás hatékonyságát. Ha nagyon személyes adatokat is szeretnénk bekérni ez hatványozottan, jelentkezik. Vajon ez a törvény hány százalékkal rontja a feliratkozási konverziót? (köszönjük meg ezt azoknak, akik megint valós háttérismeretek nélkül hoztak egy olyan döntést, ami a gazdaság motorját jelentő kkv-k legális bevételeit tovább nyirbálják. …” elgondolkodtató, hogy ki lesz az, aki egy hírlevélért cserébe részletes személyes adatokat ad meg magáról…”)
 
 
Na már most személyesen engem is érint ez a téma, hiszen a listám 3 részből tevődik ki.
 
  1. Nyilvános címekből, amit a clubok honlapján találtam. Lehet így jutottam Hozzád is, lehet, hogy rendeltél már partyt is tőlem… De pont azért tetted ki az elérhetőséged a honlapra, hogy a számodra hasznos információk elérhessenek, nem?
  2. Feliratkozók a blogon, valamint a site-on (bár sokan a telefonszámukat is megadták)
  3. Személyesen kérnek meg, hogy vegyem fel a hírlevelemre…
 
A hírlevek többsége információt tartalmaznak, amiket szerintem fontosak lehetnek számodra, és nem lőlek tele partyajánlatokkal (bár ez hoz pénzt a konyhára..). Eddig összesen 3-an iratkoztak le a listárol… Nos, most akkor mi legyen? Ne küldjek több mailt, ami a clubod marketingjével foglalkozik? 
 
Nos, mi lehet a megoldás?
  1. az adatbekérést hostessekkel – megfelelő kommunikációval - végezteted a clubodban egy speciális emailcím kérő lappal, amit a leendő hírlevél olvasó azt az aláírásával ellátja… (ennek még később nagy fontossága lesz)
 
  1. úgy látszik elengedhetetlen a double-opt-in feliratkozás. Ennek a lényege az, hogy feliratkozás után kimegy egy megerősítő mail, és csak ezután kapja a hírleveledet. (ugyebár így már bizonyítható, hogy nem robot gyűjtötte be a címet)
 
3.      Készítesz egy „Jogi Feltételek”-et, és abba teszel egy frappáns részt, miszerint:
"A regisztrációban résztvevők a jogi feltételek elfogadásával hozzájárulnak, hogy az üzemeltető cég részükre marketingtartalmú e-mail üzeneteket, elektronikus hirdetéseket vagy postai leveleket küldjön. A regisztrációban résztvevők regisztrációjukkal, automatikusan elfogadják ezen részvételi szabályzatot.” Így meg van a hozzájárulás… Ez nem új dolog, már régen kitalálták… :) Bár ezt egy jogásszal még egyeztetni kellene…
 
Azt hiszem most még fontosabb az a szabály, hogy: kezeld úgy az adatbázisgyűjtést, mintha az életed múlna rajtad! (Miért, nem így van? :))
 
Csak néhány kérdés:
  1. Ez csak Magyarországon kötelező, Sehol máshol nem. Most akkor megint mi vagyunk az úttörők a hülyeségben?
  2. Ha mondjuk Szlovákiából üzemeltetnek egy magyarnyelvű honlapot, akkor is be kell kérni a lakcímet? Melyik ország törvénye lesz hatályos ebben az esetben?
 
Egyetértesz? Tiltakozol?
 
 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr86662204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása