Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Clubmarketing? Létezik ilyen is?

2007.07.03. 18:02 Boogie (disco & club marketing)

Club marketing? Létezik ilyen is? Sokszor hallom ezeket a kérdéseket club tulajdonosoktól...

Hát igen, 3 dologhoz mindenki ért: 1. foci 2. politika 3. marketing.
Most nézzük a színvonalat: Magyar foci? Magyar politika? Magyarországi clubok marketingje?

Ritkán lehet ütős, ötletes dolgot látni. Általában lemásoljuk a (jobb esetben) a profikat, rosszabb esetben a haverom haverja, aki már látott olyat, akinek mondták, majd ő elkészíti (a hirdetést, a plakátot, a web site-ot, stb..)

Budapest clubokon kívűl nem nagyon hallottam, hogy szakember foglalkozna ezzel a témával.. Konkrétan mivel is? Clubmarketing? Mi tartozna ide? Csak néhány dolog: egységes vizuális megjelenés (site, plakát, itallap, személyzet ruhája), meghatározott műfajjal, esetleg neadj' Isten meghatározott célközönséggel, stb, minden olyan eszköz, ami segít új vendégeket hozni, és megtartja a régieket úgy hogy a bevétel folyamatos (-an emelkedő :)

Nos, igen ez szépen hangzik, és idilli lenne. De clubtulajdonosként tedd a szívedre a kezed, ezt így összegezve átgondoltad már? Milyen eszközt használsz a fent nevezett célok megvalósításáért? Ugyan is van egy rossz hírem. Ami nincs leírva, az nincs. Ami cél nincs leírva, az nem vagy nagyon nehezen valósul meg... Ha nincs leírva az irányvonal, akkor impulzuis ember leszel, és ide oda topogva egy helyben állsz. Sok clubot láttam már így tönkre menni, hogy nem voltak következetesek mondjuk a zenei irányzattal és egyszer house-t játszottak, egyszer dance-floort, egyszer techno-t. Szegény vendég döntse el, hol van. Nem azt mondom, hogy mindíg ugyanazt kell játszani, hanem azt, hogy ésszel.

Létezik egy nagyon jó marketing iskola a világon mindenhol. Sokat lehet ott tanulni, és sztem minden hónapban/héten legalább egyszer elmégy oda. Ez a Mc Donald's. Sokszor fogok velük példálózni, mert ott minden megtervezett! Marketingszempontból, lehet észre sem veszed az upsellert, vagy a backend-et. És ez ettől működik, ezért jó.
Tehát Mc Donald's. Mi ugrik be először neked? Hamburger, saláta, kóla. Szted ha újabb szegmenst próbálna megfogni mi történne? Mondjuk meg akarná fogni a Pizza Hut vendégeit is, és pizzát is árulna? Sokkal több minden lenne ott? Többen mennének a Mc Donald's-be? A válasz meglepő. A ez lineáris választék bővítés lenne, ami itt nem működne, nem többen, hanem kevesebben lennének! Ezért van az, hogy a választék 90 %-a mindíg állandó, és a 10 % az, ami változik! Így mindíg van újdonság érzeted, de akkor is a big macért ugrassz be!
Hm? Mit szólsz? Miért volt ez a kitérő? Sok clubban egyik héten dance megy, azután deep house, azután techno.... Érted már? Ha van tapasztalatod, vagy véleményed, kérlek írd be!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3110957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monroe Club · http://www.monroeclub.hu 2007.07.06. 15:00:57

Még anno, a hőskorban a budapesti High Life megnyitója előtt a tulaj, Klivinyi Zoli (aki szerintem nagyon vágta a marketinget) egy platós ifára feldobott pár táncoslányt és üvöltő zene közepette furikáztak fel-alá a körúton. na az feltűnő dolog volt.
Másik régebbi történet. Egy zenekar (talán Pompadour volt a nevük) az Astorián csúcsidőben keresztbe fordított egy kamiont és arról zenéltek női ruhában.
Hm.. :-)

Spigi 2007.08.09. 09:54:38

A feltünő esemény sikeres lehet egy alkalommal!Utána már a közönség megtartása és a létszám fentatrtása a cél általában a klubokban.Emellett fontos lenne az is, hogy az adott klub tudja, hogy kiket céloz meg, ki a célközönség.

momoncs · http://www.bahnhofclub.com 2010.11.19. 22:06:51

Ha a reklámot nézzük, vagy a marketinget akkor Sensation White! ...szerintem!
süti beállítások módosítása