Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Club site. Tulajdonkeppen mi is a célja?

2007.08.01. 18:19 Boogie (disco & club marketing)

Nagyon sok clubnak van mar site-ja és ahogy, nézem, ezek nagyobbrészt ügyesebb informatikusok keze nyomat dicsérik, mintsem egy profi marketingeset.

Nagyon sok a haszontalan-, és aranyában kevés a valójában hasznos dolog a site-on.
Miellőtt tovább mennénk légyszives válaszolj egy kérdésre, csak azután menj tovább az olvasással:

Milyen célból hoztad létre a clubod honlapját? Szerinted mire való?

Sokszor hallom: "hogy nekünk is legyen", "mert a konkurenciának is van", mert "olcsón megcsinálták", stb.
De az igazi célt nem hallom!
A honlappal kapcsolatban fel kell tenni néhány kérdést.
1. Mi a honlap tényleges célja?
2. Ki lesz a site célcsoportja?
3. Mit kínalsz a latogatódnak (akik a vendégeid, ill. leendő vendégeid)?

A honlap célja az, hogy miután a site-odat böngeszte olyan érzése legyen, hogy szombat este a clubodba akarjon menni, (lehetőleg ne utolsó állomásként) a te clubodat válassza!

És mindezt hogyan?
Létezik egy fontos szabály: ami nem segíti ezt a célt, az gátolja. Közömbösség nincs!

Először is, csak olyan infót szabad fel tenni, ami segíti az olvasót olyan érzelmi állapotba hozni, hogy el akarjon menni hozzad!

Másodszor, szedd össze, milyen információk segítik ezt elérni.
Ezután meg tudod tervezni a site térképet. Vezesd az olvasót! Tudd, hogy mi után mit lásson, olvasson!
Ezután neki foghatunk a site elkészitesehez.

Mik azok, amik feltétlenül kellenek?

1. Nyitó oldal
Ezt inkább főoldalnak neveznem. El kell felejteni az enter/belepés hivatkozásokat. Semmi értelme nincs csak időt rabol, ha véletlenul kerül a site-ra az olvasó 10 másodperced sincs, hogy meggyőzd a maradásról. Onnantól kezdve ketyeg az óra, hogy az entert lenyomása után elkezd betöltődni az oldalad. Továbbá a keresők sem szeretik, mert nincs rajta semmilyen info.

Lehetőleg mar ide helyezd el a plakátod képét, ha nincs, akkor az akkori (!) szombati programodat. Kesőbbi programot felesleges fel tenni, csak a konkurenciának segítesz vele. Csütörtok, péntek és szombat este döntik el általában, hogy hova mennek 7 végen.

2. Fényképek a partyrol. Bizonyított tény, exhibicionisták vagyunk, meg akarjuk nézni magunkat, másokat, a Dj-t, esetleg a szép lányokat, helyes fiúkat.

Ez a club site első és legfontosabb pontja. Ha már ezen javítasz, nagyon sokat tettél a hatékonyságért!

Itt nagyon fontos, hogy jó minőségű, profi kivitelezésű fotókat szeretnénk látni. Hogy körülbelül hogy kell (-ene) kinéznie a képeknek,segítséget, útmutatást a mellesleg.hu oldalon találsz... Ők profik, és a profitól nem szégyen tanulni.

Hogy még erősebb legyen a clubod nevének a beégetése, minden kép aljára érdemes felírni a club nevét (esetleg logóját). Nagyon sokan letöltik a képeket, és egymásnak küldözgetik, használd ki ezt a viral marketing eszközt!

3. Tedd személyessé a clubot, ismerjék meg a Dj-idet (Dj fényképe, biográfia, és néhány rá jellemző mondat), korábbi vendégek, művészek (fénykép, esetleg rövid infó róla is).
Érdemes a vendég Dj-ktől véleményt kérni a clubodról (hogy érezték magukat, milyen jó a hely, stb.), és azt is mellé tenni. Persze csak olyanokat érdemes ide tenni, akinek húzó neve van, pl. a szomszéd fiút, aki az elején csinálja a WARM UP-ot, nem szabad még kiírni, mert komolytalanná válik a helyed..

4. Fontos a kétirányú kommunikáció, ezért lehetőséget kell adni a vélemény közlésére. Ezt a részt egy korábbi bejegyzésben tárgyaltam (Vendégkönyv a site-on - akár végzetes is lehet!) már. Bővebbet erről ott olvashatsz.

5. Hasznos dolog az új vendégeidnek, akik még nem jártak a clubodban egy egyszerű térkép, ami megmutatja, hogyan és miképpen lehet hozzád eljutni.

6. Letöltések
Na, ez lehet a gyenge pont, mert ugye van az Artisjus. Mit lehet ide kitenni? Zenét nem (nagyon), a jogdíjak miatt, viszont a buliban készült néhány perces videók, amit a technikus készít a hangulatról, és a vendégekről, csodákra lehet képes. Ezt a részt nyugodtan beillesztheted a 2.-es pontba, oda, ahol a fényképek vannak. A zenét alá egy ügyesebb zeneszerkesztő progival biztosíthatod, így semmi után nem kell jogdíjat fizetni, viszont  át lehet érezni egy buli hangulatát. pörgését.

Ugye láttad, hogy minden pont azért és csak azért van, hogy a site olvasója úgy érezze, neki oda el kell menni, hogy alig várja a szombatot. Minden, ami nem ezt segíti, az hátráltat és gátol, ezért teljesen felesleges.

Egy nagyon jó példa a Monroe Club (http://monroeclub.hu) honlapja. Csak találomra választottam egyet, ha tudtok még jó példát írjátok be nyugodtan. Ez reklám nekik is, és a jó példa mindíg előbbre viszi a dolgokat.

 

Ezek voltak „mit” kérdések. A „hogyan”-t egy másik bejegyzésnél vesézem ki.

A te site-od ezek közül mit használ? Minden benne van, vagy még több is?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2130228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása