Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Reklámozási ötletek 3. Mit kell szem előtt tartani egy rádió hirdetésnél?

2007.09.07. 17:08 Boogie (disco & club marketing)

Rádióhirdetés

Lassan kivesézzük azokat a kommunikációs csatornákat, amelyeket felhasználhatsz e clubod reklámozására. Most a rádiót elemezzük egy kicsit…

A rádióhirdetés az egyik legszebb médiagyöngyszem – a clubmarketing szempontjából.

Itt mire kell figyelni?

A rádióban másodperc után fizetsz a spotodért. De előfordul, hogy itt is az olcsó a drága… Érdemes számítást készíteni, mennyibe kerül egy potenciális vendég elérése?

Mit kell szem előtt tartani rádió hirdetéskor?

1. Mi az állomás lefedettsége

2. Mennyire egyezik meg az általad lefedni kívánt területtel

3. érdemes egy auditálást kérni a rádióból. (Elképzelhető, hogy a hallgatóságra mondanak egy nagy számot – akár millióst is! - , viszont a Te célcsoportodat csak abban az időpontban, amikor a spotod megy csak néhány százalék hallgatja) Ezzel már jobban lehet számolni. Pl. a teljes elérés 500.000 fő (ez egy elméleti szám), 18.30-19.00 óra között csak  5 % a hallgatottság (ez már csak 25.000 fő) és a 14-24 évesek aránya ebből 25%. Tehát kb. 6250 embert ér el a spot. Ebből csak kb. 30-40 % jár szombatonként bulizni (1780 ember). Még bizonyos eljárások miatt (ezeket hely hiányában hagyjuk most) ennek csak meghatározott százaléka számodra a potenciális vendég… Ezt a számot kell használni, amikor a fajlagos költségedet kiszámolod a rádióra… És ekkor kiderülhet, hogy nem mindig olcsó az olcsó….

Mit tartalmazzon egy rádió spot és milyen legyen a nyelvezete?

Mivel a rádióban „közvetlenül” szólunk célcsoporthoz, így a tegező hangnemet érdemes használni.

A rádió spot is tulajdonképpen a plakátod „hangos” verziója. Érdemes egy fiú és egy lány hangot használni a spot legyártásakor, mert ezzel jobban meg tudod ragadni mindkét nem figyelmét.

Egy spot átlagosan 30 másodperces. Ennyi idő alatt hangozzon el a clubod neve legalább háromszor! Ne foglalkozz azzal, hogy ez szóismétlés. Ez nem nyelvtanórára készül.

A lényeg: 30 másodpercben tudatosítanod kell, hogy nagy buli lesz, azt, hogy hol, és azt, hogy mikor!

Amikor a médiatervet készítik a spotodnak, tartsd szem előtt, a vendégeid mikor hallgatják azt a rádiót? Reggel? Délután? Este? Kívánságműsor közben? Tanulás közben? Abban az idősávba kell, hogy menjenek a hirdetéseid.

A rádió hirdetés működik a második leghatékonyabban a plakátok után... :)

 

Neked mi tapasztalatod a hirdetésekkel? Egyetértesz?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr53159739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása