Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Judomarketing a clubmarketing területén

2008.11.05. 18:34 Boogie (disco & club marketing)

Bizonyára ismerős számodra is az a helyzet, amikor a konkurens club olyan nagyszabású partyt szervez, amellyel Te adottság, illetve pénzügyi háttér hiányában nem tudod felvenni a versenyt…

 

Ilyenkor mit lehet tenni? Végleg elveszett az a hétvége? Végleg le kell mondani arról a hétvégéről, a vendégeidről és a profitodról?

 

Ha a Te clubod viszonylag kicsi, és a közeledben lévő nagyobb club rááll egy stílusra, akkor Te egyszerűen ellen-pozícionálhatod magad.

 

Mit jelent az ellenpozícionálás?

 

Mondjuk, a konkurens clubba egy nagyon nagy név megy, aki mondjuk elektronikus tánczenét játszik. Tegyük fel, a település, ahol működik a clubod (vagy a vonzáskörzet), kb. 20-50 ezres.

 

A konkurensnek óriási pénzt kell beleáldozni, hogy behozzon annyi embert, hogy ki tudja fizetni a vendég DJ-t, aki esetleg még külföldi is (ugye, ez tovább növeli az árat, és a kényszert, hogy azon a hétvégén hatalmas kampánnyal tömegeket mozdítson meg).


A helyzet ismerős?

Nos ebben a helyzetben mit tehetsz?  Mivel sem időd, sem pénzed nincs hasonló volumenű rendezvényt szervezni, az ellenfél erejét használhatod fel a saját javadra.

Hogyan?

 

Ellenpozícionálod magad úgy, hogy abszolút gépzene mentes partyt csinálsz azon a hétvégén.. (ezt persze blikkfangosabban is megfogalmazhatod) A lényeg, hogy azokat szólítsd meg, akik ezt a zenét, stílust elutasítják, ugyanakkor vannak elegen, hogy külön nekik szervezz egy bulit.

 

A célközönségedre, akikre most a „nagy konkurens” nem figyel, Te egyszerűen lecsapsz azokra, akiket ez a stílus (vagy zene, vagy dj) irritál…

 

A judoban (és az aikido-ban is) az ellenfél erejét használják fel az ártalmatlanná tételhez. Minél nagyobb erővel támad az ellenfél, annál könnyebben lehet kibillenteni az egyensúlyából. A marketing ezen területe mindig a konkurens erejét használja fel a saját sikerünkhöz.

 

Ez olyasmi, mint amikor egy bécsi szálloda az EB idején "EB mentesnek" (EM-freie Zone) hirdette magát. Okvetlen nézd meg a linket! (http://at.arcotel.at/document.asp?id=2535) A site német nyelvű, röviden beharangozza azt, hogy Bécsben megrendezésre kerül a foci eb-t. Nos, ebben a "spelfreie" azaz EB és játékmentes szállodában komplett családi programot kínálnak Mariahilferstrasse-n bevásárlást, múzeum látogatást, showprogramokat, stb mindenkinek, családoknak, akiket határozottan nem érdekel a foci. Ezzel a kis aprósággal keményen ki lehetett tűnni a tömegből, és így minimális (a célpacod számára) reklámzaj mellett minimális költségekkel lehet kitűnni. Miért, nem ez a marketing egyik célja?

 

 

 

Megmondom őszintén, mindig örömmel tölt el, amikor olyan ötletet látok, amit kifejezetten sajnálok, hogy nem én találtam ki...

Kevés dolog tudja felsorakoztatni a célpiacodat úgy a clubod mögött, mint egy nagy közös ellenség...

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr14752570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása