Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Reklámozási ötletek 2. Print hirdetések – mikor használjuk és hogyan tudod mérni a hatékonyságát?

2007.08.31. 17:22 Boogie (disco & club marketing)

A print hirdetéseknél is fontos elvégezni a célcsoport vizsgálatot (hogy valóban eléri, és valóban azokat éri el az újság, akiknek szánjuk).

Kinézet szempontjából – ha van rá hely és lehetőség – érdemes a kicsinyített plakátodat elhelyezni, vagy ha nincs rá hely, akkor a plakátod hangulatának megfelelő színeket, betűtípust érdemes használnod.

Azzal, ha kicsinyített plakátot teszel be hirdetésnek (változatlan módon) egy újabb impulzust adsz a már kihelyezett poszterek mellé. (Tudod, a 7-es szabály! – előző bejegyzés).

Hogy mérni lehessen a hatékonyságot jó ötlet, ha kuponként fel tudják használni a hirdetésed.
Pl.: Vágd ki! A hirdetés felmutatója féláron/+ 1 fő/stb mehet be a partyra! Vagy, „Ez a kupon egy üveg xy pezsgőt ér a szombati partyn az XY clubban! Ne hagyd ki!”

A lényeg, hogy forintosítható értéke legyen, ki kelljen vágni, és el kell hogy vigye hozzád, és legyen rajta egy dátum, hogy mikor használható fel!
Reggel csak megszámolod a kuponokat, és néhány kisebb számítás után hozzávetőlegesen meg tudod mondani mennyi pénzt hozott a hirdetés.

Egy érdekes példa, még anno a Flash-ben volt (ahol egyébként nagyon sokat tanultam egy club marketingjéről - köszönet a vezetőségnek), hogy a Debreceni Estben fél oldalas megjelenési lehetőséget ajánlottak fel a clubnak. Azt javasoltam, hogy ha szombaton elhozza a hirdetést, fél áron jöhet be a vendég és ez rajta is volt a hirdetésen. Ha jól emlékszem három vagy négy hirdetést adtak le…  Ebből ki lehet számolni mennyit hozott, és mennyit vitt az a hirdetés... (persze azért egy kis plusz még hozzájött, hiszen a Debreceni Est olvasóiban történ egyfajta Flash brand-építés is. Bár ezek összeadásával sem volt megfelelő média választás a club számára)

Persze vannak esetek, amikor jól használható. Pl.: vidéken, ahol kisebb a média zaj, kevesebb újságot vesznek-olvasnak, akkor akár egy ingyenes újságban is el tudsz érni eredményeket, vagy amikor folyamatosan leragasztják a plakátjaidat, illetve nincs lehetőséged plakát kiragasztásra, amikor földrajzilag nagyobb területet akarsz lefedni, amikor nagy számú embert akarsz elérni, amikor brand-et akarsz építeni, stb…

Te szoktad mérni a marketinged hatékonyságát? Hogyan?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1154059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása