Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Reklámozási ötletek. Mi az egyik leghatékonyabban működő média egy club reklámozásánál?

2007.08.24. 16:01 Boogie (disco & club marketing)

Az előző bejegyzésben leírtam, mik azok a pontok, amelyek érdekelnek Benneteket egy club marketingjével kapcsolatban.

Tehát egy kicsit bővebben, néhány ötlettel megspékelve:

1. Site.

Ezzel már úgy érzem eléggé részletesen foglalkoztam korábban

2. Hírlevél
Ha van email címlistád (ugye van? Ha nincs, akkor kezdd el a cím gyűjtést), akkor zéró költséggel juttathatod el az üzeneted azokhoz, akik a clubod iránt érdeklődnek. Ezt a listát használhatod a felméréseidhez is, amikor pontosabban kikérdezheted a vendégeidet a clubodról, mi az, ami tetszik és mi az, ami nem. Ha már nincs „Vendégkönyv” valami módon biztosítanod kell a vélemények összeszedését, a kétirányú kommunikációt.

3.
Közösségi oldalak (IWIW)
Ezeket vétek lenne kihagynod! Itt szinte minden adatot láthatsz, nagyon komoly          szegmentációt tudsz készíteni (nem, kor, stb.) látod az ünnepeket, születésnapkor,  névnapkor névre szólóan felköszöntheted a clubod vendégeit és már azonnal megtolhatod egy meghívóval:  Rendezd nálunk a születésnapod és biztosítjuk a legjobb VIP asztalt számodra, és klikkelj ide és printeld ki a névnapi kuponodat, és vendégünk vagy egy ….. (egy speciális oldalra, ami a sitehoz mutat, ahol egy kupon van a keresztnévvel és a szombati dátummal. A kupon pl. egy üveg pezsgőre szól, amit csak azon a héten szombaton lehet beváltani)
 
Külön küldhetsz mailt fiúknak, külön lányoknak (nagyon sokszor másképpen kell megfogalmazni az üzenetet számukra), és szegmentálhatsz tovább is.
No persze az sem utolsó szempont, hogy a közösségi oldalon azt is el tudod dönteni, hogy egyáltalán akarsz-e mailt küldeni az illetőnek, hiszen látod a fényképét is…

4. szórólap
Ez magától érthető, de hol osztogasd?

  1. Előző héten a belépőhöz oda lehet adni
  2. Nagy forgalmú csomópontoknál (aluljáró, Plázák környéke)
  3. Minden olyan elhelyezni, ahol a célcsoportod nagyszámban megfordul (gyorséttermek, mozik, pizzériák, iskolák, stb.)

5. Plakát
Tudtad, hogy egy impulzusnak legalább 7-szer kell elérnie egy olyan embert, aki érdeklődik a clubod iránt, de még nem döntött abban, hogy hova menjen hétvégén, ahhoz, hogy a tudatában benne legyen a Te clubod?

Minimum 7-szer! Tehát ha plakátozol, először mérd fel, milyen útvonalon közlekednek a vendégeid. Lehetőleg minden útvonalat plakátozz ki, úgy, hogy ha végig mennek rajta impulzusszerűen legalább 7-szer találkozzanak a plakátoddal! A másik fontos dolog, egy plakát nem plakát, volt olyan club, aki 30-40 plakáttal „lerendezte” a plakátozást, persze eredmény nélkül… A következő hétvégére  500 darab plakátot szórtunk ki, és azon a szombaton háromszor annyian voltak a clubban.

Tehát a plakátozásnál a lényeg, hogy minél nagyobb felületet fedjünk be a plakátjainkkal. 

Persze ezzel munka van, meg kell tervezni a plakátot, le kell gyártatni, és ki kell ragasztani, vagy ragasztatni, és ez sok munka.

Viszont ez a leghatékonyabb eszköz az összes közül!!!!

Te figyelsz arra, hogy legalább hétszer elérd vendégeidet? 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2147978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skyler Productions 2008.04.03. 05:26:04

Hi,

hát azért azzal vitatkoznék, hogy a plakát a leghatékonyabb módja buli meghirdetésének.

Véleményem szerint egyre kevésbé az!

Persze attól is függ, hogy milyen rendezvényről van szó, de egy e-mail adatbázis, a célközönség által látogatott forumokba írogatott hozzászólások, témaindítások, direkt sms küldés, továbbá fotó- ill. közösségi portálokon való hirdetés sokkal hatékonyabb lehet.

Persze ehhez már előkészítő munka kell, egy működő, lehetőleg interaktív honlap, kiterjedt e-mail és telefonszámlista kell hozzá...

Boogie (disco & club marketing) 2008.04.25. 15:02:45

Skyler!
Itt nem az egyetlen eszközről beszélek, hanem az összes közül - jelenleg - a leghatékonyabbról.

A plakát elsődleges célja az új vendégek megszólítása, másodlagos célja a már meglévő vendégek informálása.

Az email adatbázis feltételezi egy már létező címlista létét. De ezt előpbb össze kell gyűjteni, azt pedig - a legelején - csak azoktól tudod, akik a személytelen első találkozás után (mondjuk egy plakát, vagy rádió spot) bevitte őket a clubodba, vagy ellátogattak a site-ra, és önként megadták az email címüket, telefonszámukat.

A fórumok, sms, közösségi portálok (amit külön ki is emeltem a fontossága miatt!!!) mind csak egy szelete az egésznek.

Így az a legfontosabb, hogy ezeket az eszközöket mixelve, optimálisan használjuk.

Ez utóbbiak (sms, email, stb) már egy személyesebb megszólítást tesz lehetővé, de ott az cél az, hogy
a clubod iránt már érdeklődőket (akinek az affinitása már sokkal magsabb, mint egy olyan embernek, aki még soha nem volt a clubodban, de lehet nem is érdeklődik az egés iránt) informáld, megmozdítsd.

Egyébként jól érzed a jövő irányát... :)

Medvéssy Lajos 2008.09.23. 15:38:49

Én már rengeteg féle reklámozással próbálkoztam, de ezek közül a plakátnak a hatékonysága szinte nulla, viszont nagyon drága, illetve sok probláma forrása. Már 8 éve viszek egy clubot, szerintem a leghatékonyabb az sms reklám persze megfelelő adatbázis esetén, de szükséges az "új" vendégek becsalogatásához másfajta reklám is. Én a rádiók és a helyi újságok mellett tettem le a voksomat, a dolog működik.
süti beállítások módosítása