Az előző bejegyzésben leírtam, mik azok a pontok, amelyek érdekelnek Benneteket egy club marketingjével kapcsolatban.
Tehát egy kicsit bővebben, néhány ötlettel megspékelve:
1. Site.
Ezzel már úgy érzem eléggé részletesen foglalkoztam korábban
2. Hírlevél
Ha van email címlistád (ugye van? Ha nincs, akkor kezdd el a cím gyűjtést), akkor zéró költséggel juttathatod el az üzeneted azokhoz, akik a clubod iránt érdeklődnek. Ezt a listát használhatod a felméréseidhez is, amikor pontosabban kikérdezheted a vendégeidet a clubodról, mi az, ami tetszik és mi az, ami nem. Ha már nincs „Vendégkönyv” valami módon biztosítanod kell a vélemények összeszedését, a kétirányú kommunikációt.
3.
Ezeket vétek lenne kihagynod! Itt szinte minden adatot láthatsz, nagyon komoly szegmentációt tudsz készíteni (nem, kor, stb.) látod az ünnepeket, születésnapkor, névnapkor névre szólóan felköszöntheted a clubod vendégeit és már azonnal megtolhatod egy meghívóval: Rendezd nálunk a születésnapod és biztosítjuk a legjobb VIP asztalt számodra, és klikkelj ide és printeld ki a névnapi kuponodat, és vendégünk vagy egy ….. (egy speciális oldalra, ami a sitehoz mutat, ahol egy kupon van a keresztnévvel és a szombati dátummal. A kupon pl. egy üveg pezsgőre szól, amit csak azon a héten szombaton lehet beváltani)
Külön küldhetsz mailt fiúknak, külön lányoknak (nagyon sokszor másképpen kell megfogalmazni az üzenetet számukra), és szegmentálhatsz tovább is.
Ez magától érthető, de hol osztogasd?
- Előző héten a belépőhöz oda lehet adni
- Nagy forgalmú csomópontoknál (aluljáró, Plázák környéke)
- Minden olyan elhelyezni, ahol a célcsoportod nagyszámban megfordul (gyorséttermek, mozik, pizzériák, iskolák, stb.)
5. Plakát
Tudtad, hogy egy impulzusnak legalább 7-szer kell elérnie egy olyan embert, aki érdeklődik a clubod iránt, de még nem döntött abban, hogy hova menjen hétvégén, ahhoz, hogy a tudatában benne legyen a Te clubod?
Minimum 7-szer! Tehát ha plakátozol, először mérd fel, milyen útvonalon közlekednek a vendégeid. Lehetőleg minden útvonalat plakátozz ki, úgy, hogy ha végig mennek rajta impulzusszerűen legalább 7-szer találkozzanak a plakátoddal! A másik fontos dolog, egy plakát nem plakát, volt olyan club, aki 30-40 plakáttal „lerendezte” a plakátozást, persze eredmény nélkül… A következő hétvégére 500 darab plakátot szórtunk ki, és azon a szombaton háromszor annyian voltak a clubban.
Tehát a plakátozásnál a lényeg, hogy minél nagyobb felületet fedjünk be a plakátjainkkal.
Persze ezzel munka van, meg kell tervezni a plakátot, le kell gyártatni, és ki kell ragasztani, vagy ragasztatni, és ez sok munka.
Viszont ez a leghatékonyabb eszköz az összes közül!!!!