A napokban kaptam egy emailt, amiben azonnal megláttam azt a lehetőséget, amivel a clubodat, partidat, rendezvényedet egyedivé teheted.
Szeretném most leszögezni, a cég, aki ezzel foglalkozik semmiféle jutalékot nem fizet, csupán azért tartom fontosnak, hogy ezt megosszam Veled, mert ebben, egy nagyszerű lehetőség rejlik, aminek a költsége még kezelhető.
A cég web site-ja, a http://www.cegesviz.hu oldalon van. Az egész lényege röviden, hogy az ásványvízre (ami lehet 0.3-as, 0,5-ös PET) olyan címkét tesznek, amit Te szeretnél.
Jó, jó, de Te ezt hogyan tudod használni?
- Ráteheted a clubod logóját, web címét, esetleges promóciós üzeneted, ami adja a következő lehetőséget:
- Egy-egy nagyobb bulit, partit, performance-t (esetleg külföldi DJ-t) reklámozhatsz vele már a rendezvény előtt hetekkel, vagy
- Mondjuk, pl. Balatonon, a strandon (vagy bárhol máshol, rendezvényen), ahol szinte csak fiatal van, és nagyon meleg van, hostessek osztogathatják a hűs ásványvizet, ami
- Sokkal hatékonyabb figyelemfelkeltő eszköz lehet, mint a hagyományos szórólap, hiszen
- Feltűnést kelt (míg a hagyományos szórólapot el sem veszik az emberek, az ingyenesen szétosztott ásványvízért még sorba is állnak)
- A fogyasztó ingyenesen kap valami hasznosat a clubodtól, így pozitív vélemény alakul benne ki a clubodról, ezenkívűl
- Azonnal használható, azaz fogyasztható a frissítő.
Eredetiségének és értékének köszönhetően a leendő vendégeid nagyobb valószínűséggel elolvassák a címkén elhelyezett üzenetedet (melyik clubban, mikor, milyen part lesz, ki lesz a DJ, web site-od címe, stb.). Bármit rá tehetsz a címkére, a clubod nevét, logóját, elérhetőségét, arculati elemeit, stb.)
Egy korábbi bejegyzésben már írtam a gerilla marketingről, és ott bemutattam egy meglepő clubreklámozási lehetőséget (lásd:Gerilla marketing a clubmarketingben! Egy megdöbbentő ötlet!). Persze senki nem mondta, hogy ezeket az ötleteket nem lehet ötvözni…