Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Egy kivételes lehetőség, amivel a clubodat egyedivé teheted!

2008.06.07. 18:04 Boogie (disco & club marketing)

A napokban kaptam egy emailt, amiben azonnal megláttam azt a lehetőséget, amivel a clubodat, partidat, rendezvényedet egyedivé teheted.

Szeretném most leszögezni, a cég, aki ezzel foglalkozik semmiféle jutalékot nem fizet, csupán azért tartom fontosnak, hogy ezt megosszam Veled, mert ebben, egy nagyszerű lehetőség rejlik, aminek a költsége még kezelhető.

A cég web site-ja, a http://www.cegesviz.hu oldalon van. Az egész lényege röviden, hogy az ásványvízre (ami lehet 0.3-as, 0,5-ös PET) olyan címkét tesznek, amit Te szeretnél.

Jó, jó, de Te ezt hogyan tudod használni?

  1. Ráteheted a clubod logóját, web címét, esetleges promóciós üzeneted, ami adja a következő lehetőséget:
  2. Egy-egy nagyobb bulit, partit, performance-t (esetleg külföldi DJ-t) reklámozhatsz vele már a rendezvény előtt hetekkel, vagy
  3. Mondjuk, pl. Balatonon, a strandon (vagy bárhol máshol, rendezvényen), ahol szinte csak fiatal van, és nagyon meleg van, hostessek osztogathatják a hűs ásványvizet, ami
  4. Sokkal hatékonyabb figyelemfelkeltő eszköz lehet, mint a hagyományos szórólap, hiszen
  5. Feltűnést kelt (míg a hagyományos szórólapot el sem veszik az emberek, az ingyenesen szétosztott ásványvízért még sorba is állnak)
  6. A fogyasztó ingyenesen kap valami hasznosat a clubodtól, így pozitív vélemény alakul benne ki a clubodról, ezenkívűl
  7. Azonnal használható, azaz fogyasztható a frissítő. 

Eredetiségének és értékének köszönhetően a leendő vendégeid nagyobb valószínűséggel elolvassák a címkén elhelyezett üzenetedet (melyik clubban, mikor, milyen part lesz, ki lesz a DJ, web site-od címe, stb.). Bármit rá tehetsz a címkére, a clubod nevét, logóját, elérhetőségét, arculati elemeit, stb.)

Egy korábbi bejegyzésben már írtam a gerilla marketingről, és ott bemutattam egy meglepő clubreklámozási lehetőséget (lásd:Gerilla marketing a clubmarketingben! Egy megdöbbentő ötlet!). Persze senki nem mondta, hogy ezeket az ötleteket nem lehet ötvözni…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8508518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása