Gerilla marketing a clubmarketingben! Egy megdöbbentő ötlet!
2007.07.04. 10:22 Boogie (disco & club marketing)
Egy megdöbbentő ötlet, amivel nem lehet versenyezni! A club (www.clubnonsense.hu) marketingesei egy olyan felületet (és ez a legjobb szó rá :) ) választottak, amin megakad a célközönség tekinte! Ezt nem lehet nem észre venni, és az üzenet illetve az elvárt cselekvés is minimális volt. A honlapra generálta a célközönséget (nagyon jól szegmentálva - kor, hely, státusz), ahol már lehet bombázni a megfelelő üzenettel: gyere el a clubba! :) Itt nincs reklámzaj! Nem kell 20 másik club plaktátjával versenyezni!
Elakadt a lélegzet? Tudsz ennél jobbat?
A clubod milyen gerilla marketing eszközt használt már, vagy mit tervezel az idén?
9 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bufi69 · http://http:www.absessionrec.com 2007.07.04. 21:22:49
A party és a színhely mindegy, mivel azóta sem a diszkó nem működik, sem az opciókkal teletűzdelt turné sem létezik már.
A bulira a két dj két Smart Roadster-el érkezett(gondolom mindenki ráismert...), amivel a party előtt a várost járva, szórólapot osztogattak a fiatalokna, hírdetve az esti bulit és a kulbot is.
És ehhez jött hozzá a diszkó két dolgozójának a két Smart For Two-ja(a szórakoztató egység logójával felmatricázva), ami elég feltünést keltett nem csak a városban, hanem végül a megyeszékhelyen is. (Tata-Tatabánya)
Bufi69 · http://www.absessionrec.com 2007.07.06. 09:17:53
Egy kicsit lehet, hogy eltúloztam a dolgot...
...Vagy még senki nem találta meg ezt a portált.
:D
:P
Boogie 2007.07.06. 09:20:58
Pont ez alényeg, egy olyan csatornát választottak, ami ki tűnik a marketing zajból. A club vendégeinek egy része törzsvendég, ők mindíg azt a helyet választják (az a jó, minél nagyobb ez a százalék) viszont egy része nem helyhű (nem hejhó! :) ), ami szintén szelektálható, előre megtervezett és (most jön a lényeg!)impulzusember. Az utolsó impulzus alapján dönt szombat este. Milyen üzenet kapott a vendég?
1. smart autók a városban (nagyon népszerű a célszegmens körében! - mivel elérhető a fiataloknak! Képzeljétek el, ha két felső kategóriás sportcoupe, vagy terepjáró lett volna! azt is megnézikk, nem tutdtak volna azonusulni az aukkal)
2.Az autókon feltünő marketing üzenet! - szórakoztató egység logójával (érzetpárosítás)
3. Direct Marketing - szórólap konkrétumokkal (hol, merre, mi, mikor)
Nos, ez olyan akció, ami me marad az emberekben, csupán szervezés és kreatív ötlet kérdése.
Boogie 2007.07.06. 09:27:59
14. éve dolgozom a club életben. Nagyon sok dolgot láttam, ami működik, és ami nem.
Az arány siralmas, kb 20:1!
Igen, egy club vezetése többet kíván egy kocsma vezetésénél, és sokszor olyan emberek hoznak stratégiai kérdést, aki nem ért hozza. Sokszor azért, mert nem ért hozzá. Bár az még rosszabb, amikor azt hiszsi, hogy tudja, közben mégsem tudja.. (L. Ron Hubbard)
Megköszönném, ha Te is ajánlanád a blogomat a club tulajdonosoknak. :)
Bufi69 · http://www.absessionrec.com 2007.08.05. 23:02:48
:D
Csita 2008.01.24. 12:45:24
Boogie (disco & club marketing) 2008.01.31. 16:28:31
Sajnos a marketing nem egy "csoda gépezet" A semmiből nem tud előállítani lojális vendégeket, akik minden szombat este ott toporzékolnak a club bejáratánál.
Egy híres mondás szerint a marketing olyan, mint egy háromszög. Egy-két pont javításával ellensúlyozni lehet a maradék bibáit, gyengeségét.
Ez a hárm sarkallatos pont a:
pénz - ötlet - idő
Ebből következik, hogy ha valamelyik elemből nem áll megfelelő háttér (ez általában a pénz szokott lenni :) ), akkor azt a másik két elem maximális kihasználásával egyensúlyozni lehet.
Ilyeneket sokszor lehet látni. (pl: Tesco - bontottcsirke óriás plakát, ahol pénz dögivel, ötlet már kevésbé, vagy jobline.hu tv-web hirdetések - pénz, ötlet dögivel - eredmény nagyon rövid belül, Bamako rally - pénz /korábban/ viszonylag kevés, ötlet nagyon jó /és már nagyobb publicitást kap, mint egy Paris-Dakar)
Tehát ki kellene találni egy nagyon blikkfangos bulit, és azt keményen minden ingyenes fórumot és lehetőséget kihasználtok a clubotok népszerűsétésére. Ezzel ellensúlyozni lehet a pénz hiányát.
Nem akarom magam ismételni, kis költségű ötleteket találsz a blogon is.
Ami fontos, hogy ezeket a dolgokat véghez is kell vinni! (bár a party kitalálása, az emilek megírása, kiküldése sokszor unalmas és fárasztó... :) )
DJKONCZ 2008.12.03. 20:31:12
Nekem kell megoldanom ezeket a dolgokat!!
Én is e-maileket küldök, plakátolok ahova lehet kiteszek, sms-ek küldése, de így sincsenek olyan "sokan" mint ahogy gondolnám!!
Olvastam itt azt hogy minden buliba bele kell tenni egy PLUSZT, most csinálok lézer és buborék showt, akkor a következőre mit találjak ki amivel mef tudom fogni a közönséget????????
Segítsetek 1-2 ötletben ami normális keretek közt van és megoldható számomra is!!