Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Gerilla marketing a clubmarketingben! Egy megdöbbentő ötlet!

2007.07.04. 10:22 Boogie (disco & club marketing)
































Egy megdöbbentő ötlet, amivel nem lehet versenyezni!
A club (www.clubnonsense.hu) marketingesei egy olyan felületet (és ez a legjobb szó rá :) ) választottak, amin megakad a célközönség tekinte! Ezt nem lehet nem észre venni, és az üzenet illetve az elvárt cselekvés is minimális volt. A honlapra generálta a célközönséget (nagyon jól szegmentálva - kor, hely, státusz), ahol már lehet bombázni a megfelelő üzenettel: gyere el a clubba! :) Itt nincs reklámzaj! Nem kell 20 másik club plaktátjával versenyezni!
Elakadt a lélegzet? Tudsz ennél jobbat?

A clubod milyen gerilla marketing eszközt használt már, vagy mit tervezel az idén?

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr24111359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bufi69 · http://http:www.absessionrec.com 2007.07.04. 21:22:49

Ha nem is az idén, de jó másfél évvel ez előtt volt egy hasonló, bár nem ekkora feltűnőséget okozó kis marketig húzás.
A party és a színhely mindegy, mivel azóta sem a diszkó nem működik, sem az opciókkal teletűzdelt turné sem létezik már.
A bulira a két dj két Smart Roadster-el érkezett(gondolom mindenki ráismert...), amivel a party előtt a várost járva, szórólapot osztogattak a fiatalokna, hírdetve az esti bulit és a kulbot is.
És ehhez jött hozzá a diszkó két dolgozójának a két Smart For Two-ja(a szórakoztató egység logójával felmatricázva), ami elég feltünést keltett nem csak a városban, hanem végül a megyeszékhelyen is. (Tata-Tatabánya)

Bufi69 · http://www.absessionrec.com 2007.07.06. 09:17:53

Úgy gondolom, hogy ezért mennek tönkre a kis klubok, diszkók, mert ide senki nem tud írni semmit, azaz a magyar diszkó tulajok full sötétek ahoz, amit csinálnak...
Egy kicsit lehet, hogy eltúloztam a dolgot...
...Vagy még senki nem találta meg ezt a portált.
:D
:P

Boogie 2007.07.06. 09:20:58

Igen, erről van szó! Nyugodtan ki lehet írni jó példa esetén a helyek és a dj nevét, mert pont az lényeg, hogy ezzel is erősítsük azt és azokat, akik nagyon jól csinálják a marketinget.
Pont ez alényeg, egy olyan csatornát választottak, ami ki tűnik a marketing zajból. A club vendégeinek egy része törzsvendég, ők mindíg azt a helyet választják (az a jó, minél nagyobb ez a százalék) viszont egy része nem helyhű (nem hejhó! :) ), ami szintén szelektálható, előre megtervezett és (most jön a lényeg!)impulzusember. Az utolsó impulzus alapján dönt szombat este. Milyen üzenet kapott a vendég?
1. smart autók a városban (nagyon népszerű a célszegmens körében! - mivel elérhető a fiataloknak! Képzeljétek el, ha két felső kategóriás sportcoupe, vagy terepjáró lett volna! azt is megnézikk, nem tutdtak volna azonusulni az aukkal)
2.Az autókon feltünő marketing üzenet! - szórakoztató egység logójával (érzetpárosítás)
3. Direct Marketing - szórólap konkrétumokkal (hol, merre, mi, mikor)

Nos, ez olyan akció, ami me marad az emberekben, csupán szervezés és kreatív ötlet kérdése.

Boogie 2007.07.06. 09:27:59

Buffy 69! Nem túloztad el. :) Pontosan ebből a célból hoztam létre a blogot.
14. éve dolgozom a club életben. Nagyon sok dolgot láttam, ami működik, és ami nem.
Az arány siralmas, kb 20:1!
Igen, egy club vezetése többet kíván egy kocsma vezetésénél, és sokszor olyan emberek hoznak stratégiai kérdést, aki nem ért hozza. Sokszor azért, mert nem ért hozzá. Bár az még rosszabb, amikor azt hiszsi, hogy tudja, közben mégsem tudja.. (L. Ron Hubbard)
Megköszönném, ha Te is ajánlanád a blogomat a club tulajdonosoknak. :)

Csita 2008.01.24. 12:45:24

Mi most keztünk ell egy "clubbocskát"(Nyírmártonfalvi művház de pénteken átalakul valami mássá) tavaly nyáron,a barátommal Gurigával!Itt is az a a baj hogy ötletek vannak de a fő befektetők(akik bérlik a helyet és csinálják pultot)mindig azt nézik hogy milyen olcsón tudnának belőle kijönni de bevétel az legyen millió!Pedig a falusi nép is vevő a jó bulira ez tapsztaltam!Adhatnál valami jó tippet erre Boogie!

Boogie (disco & club marketing) 2008.01.31. 16:28:31

Szia Csita!
Sajnos a marketing nem egy "csoda gépezet" A semmiből nem tud előállítani lojális vendégeket, akik minden szombat este ott toporzékolnak a club bejáratánál.
Egy híres mondás szerint a marketing olyan, mint egy háromszög. Egy-két pont javításával ellensúlyozni lehet a maradék bibáit, gyengeségét.
Ez a hárm sarkallatos pont a:
pénz - ötlet - idő
Ebből következik, hogy ha valamelyik elemből nem áll megfelelő háttér (ez általában a pénz szokott lenni :) ), akkor azt a másik két elem maximális kihasználásával egyensúlyozni lehet.

Ilyeneket sokszor lehet látni. (pl: Tesco - bontottcsirke óriás plakát, ahol pénz dögivel, ötlet már kevésbé, vagy jobline.hu tv-web hirdetések - pénz, ötlet dögivel - eredmény nagyon rövid belül, Bamako rally - pénz /korábban/ viszonylag kevés, ötlet nagyon jó /és már nagyobb publicitást kap, mint egy Paris-Dakar)

Tehát ki kellene találni egy nagyon blikkfangos bulit, és azt keményen minden ingyenes fórumot és lehetőséget kihasználtok a clubotok népszerűsétésére. Ezzel ellensúlyozni lehet a pénz hiányát.
Nem akarom magam ismételni, kis költségű ötleteket találsz a blogon is.
Ami fontos, hogy ezeket a dolgokat véghez is kell vinni! (bár a party kitalálása, az emilek megírása, kiküldése sokszor unalmas és fárasztó... :) )

DJKONCZ 2008.12.03. 20:31:12

Én vidéken zenélek egy kisebb "klubban" és a klub tulajdonos nem tesz semmit azért hogy több ember legyen!!
Nekem kell megoldanom ezeket a dolgokat!!
Én is e-maileket küldök, plakátolok ahova lehet kiteszek, sms-ek küldése, de így sincsenek olyan "sokan" mint ahogy gondolnám!!
Olvastam itt azt hogy minden buliba bele kell tenni egy PLUSZT, most csinálok lézer és buborék showt, akkor a következőre mit találjak ki amivel mef tudom fogni a közönséget????????
Segítsetek 1-2 ötletben ami normális keretek közt van és megoldható számomra is!!

E. Boogie 2008.12.04. 10:17:39

Szia DJ Koncz! Ez egy kicsit kevés információ... Sajnos nincs "csodarecept"... Írj légyszives egy email címet az e.boogie2@freemail .hu címre, ok?
süti beállítások módosítása