Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Felmérés kiértékelése. Te melyiket használod ezek közül a kommunikációs csatornák közül?

2007.08.15. 16:27 Boogie (disco & club marketing)

Nagyon sok választ kaptam a „felmérésemre” (egy szűk csoportnak küldtem ki - amit külön köszönök mindenkinek, sokat segített a blog további témáihoz!).
Általánosságban elmondható, tetszik a blog (akinek esetleg nem, az nem tartozik a célcsoportba sem) mindenkinek.

Ami Benneteket érdekel:

  1. honlap
  2. reklámozási ötletek
  3. party felépítése

Igyekszem ezeket a területeket bővebben kifejteni.

Mindjárt ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem néhány kommunikációs csatornát, amit használhatsz egy club reklámozásában:

  1. Site (programajánló)
  2. hírlevél (email)
  3. IWIW (programajánló kiküldése)
  4. szórólap, flyerz (erről bővebben később)
  5. plakát
  6. print hirdetések
  7. rádió spot
  8. kereszt marketing (na vajon ez mi lehet? Figyeld a későbbi bejegyzéseket!)
  9. feltűnő cuccok feltűnő embereken a club nevének/email címének feliratával (lásd korább bejegyzésemet: Gerilla marketing a clubmarketingben! Egy megdöbbentő ötlet)
  10. A club nevével ellátott öntapadós matricák az autókon vagy bárhol máshol
  11. Club logójának a megjelentetése cd-n (lehetőleg a rezidens cédéje legyen..)
  12. stb.
A későbbi bejegyzésekben fogom ezeket részletesebben kibontani.

Mindegyiknek vannak előnyei és hátrányai.

Ezeket a kérdéseket mindíg tedd fel magadnak:
Mennyibe kerül ez nekem?
Hány embert érek el a célközönségből? (akik a vendégeid lehetnek)
Hány százaléka ez a média által lefedett számnak?
Mennyi az egy főre jutó elérési költség?
Átlagosan mennyit fogyasztanak a clubodban?

Te melyik eszközt használod? Számodra melyik a legkifizetődőbb? Esetleg kihagytam valamit? Ha igen oszd meg velünk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr48140750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása