Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Adj 5 percet és garantálom, hogy ezentúl máshogyan nézel a hírleveledre!

2008.03.10. 20:10 Boogie (disco & club marketing)

Hétvégi marketingkonferencia – megdöbbentő adatokkal, szenzációs tényekkel!

Ezen a hétvégén részt vettem Wolf Gábor Marketing Szuperkonferenciáján. Megmondom őszintén egy kis szkeptikussággal mentem el a rendezvényre, hiszen majd 300 ezer forint egy kétnapos fejtágításért még barátok közt is soknak tűnik. Az ára valóban ennyi, de a tudást, amit kaptam egy témából, őszintén szólva ennek a többszörösét is megérte. A teljes igazsághoz hozzátartozik, bár nagyon jó marketing tanárom volt dr. Szombati Béla személyében, a használható tudásom 80 %-át iskolán kívülről szereztem, sokszor nagyon borsos összegekért. Ez az alkalom is ilyen volt.  

Ezeket az ismereteket jelenleg egyetlen marketing főiskolán, vagy -egyetemen, de még az MBA-n sem tanítják. Esetleg, ha már szereztél diplomát ezen helyek valamelyikén, gondolkozz el azon, hogy hány órában is tanítottak neked valóságban is működő készen átvehető eszközöket? Hány órában tanítottak neked akár DM-et? (én ha jól emlékszem 3, vagy 4 órában tanultam – az egész elméletét…)

Wolf Gábor idézte Szun Tzu-t, "Minél többet olvasol és tanulsz, annál butább lesz az ellenséged". Tehát a hétvégén adtam az ellenségeknek… - már ha egyáltalán van ilyen :)

Az előadás témája a Direct Marketing volt, olyan kérdésekre adott választ, mint pl, hogyan kell olyan címet írni, hogy valóban elolvassák a levelet, milyen elemeket kell tartalmaznia a DM-nek, hogy a reagálási százalékot többszörösére (több száz százalékkal) megemeld, mit kell a levél elejére, közepére és a végér írni azért, hogy az olvasóid azt tegyék, amit Te is szeretnél – jelen esetben a hírleveled elolvasása után a vendégeid folyamatosan rád gondoljanak, transzban várják a hétvégét és minden kérdezés nélkül a Te clubodba menjenek.

Persze most felteheted a kérdést, hogy ez miért lehet fontos neked?

-         Voltak már kétségeid afelől, hogy a drága plakátjaid valóban kint lesznek még másnap?

-         Előfordult már, hogy miután kitetted a plakátodat, a konkurencia rád szervezett egy bulit?

-         Szeretnéd tudni, hogy ki kíváncsi az üzenetedre, a clubodra?

-         Szeretnéd Te eldönteni és megszűrni még a buli előtt, hogy kit látnál szívesen a clubbodban, aki a bárpultodod előtt, pénztárcáját nyitogatva nálad hagyja a pénzét?

-         Szeretnéd a konkurencia tudta nélkül a party-jaidat úgy megszervezni?

-   Szeretnél még több vendéget a clubodba elenyésző költségek mellett?

-         Szeretnél információkat arról, hogy mit gondolnak a clubbodról a vendégeid?

Persze ez az egész számodra nem fontos, ha

-         Egyáltalán nem érdekel, hogy a marketingedre elköltött forintjaiddal mi történik,

-         Megfelel számodra a konkurenciától lemásolt „egyenmarketing”.

-         De akkor miért is vagy itt ezen az oldalon?

Nos, ezek után mit gondolsz a Direct Marketingről, vagy ahogyan a te esetedben nevezzük, a hírleveledről? Hogy érzed, tudna a hírleveled a clubbodért dolgozni? Érdekes téma lehet ez számodra?

Tényleg, Te hogyan is kerültél a blogra? Nagy valószínűséggel megkaptad valamelyik hírlevelemet… 

Ui: Ha mélyebben érdekel a téma, akkor rendszeresen figyeld a Clubmarketing blogot, mert olyan ismereteket szerezhetsz, amit máshonnan nagyon nehezen, vagy csak nagyon sok pénzért kaphatsz meg!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr76374899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varga Klára · http://www.mercus.hu 2008.04.01. 11:16:39

Zsolt, most már értem, miért szíved csücskei WG és SS:)

Boogie 2008.04.25. 14:49:53

:) Sokat tanultam tőlük. Főleg Gábortól. a Sándor egy kicsit tényleg sokat ruzsázik, nem annyira lényegretörő, mint WG.

A HH site-hoz sok sikert! :)
süti beállítások módosítása