Disco & Clubmarketing

Marketing tippek, stratégiák, trükkök kis- és közepes méretű clubok, disco-k számára. Hogyan lehet kis összegből javítani úgy egy club marketingjét, hogy végre beinduljon party?

DJ-t, lézershow-t vagy partyt keresel a clubodba?

Lehet, hogy még nem kérted a party ajánlatunkat? Klubvezetőként, partyszervezőként bizonyára Te is szinesíted a clubod műsorát, és sokszor találkozol azzal a problémával, hogy mire összeállítasz egy komplett partyt a költség az eget súrolja... A Te munkádat is megkönnyítené, ha olyan partyt találnál, ami tapasztalt Dj-t tartalmaz és hatásos látványelemekkel van kiegészítve? Nem lenne csodálatos, ha a Te clubodról beszélnének a bulit követő héten, sőt egész nyáron? Mit szólnál hozzá, ha nem kellene sokat agyalni, és elemenként megszervezni egy partyt? Elég csak egy mail, és ezzel rengeteg időt és pénzt spórolhatsz magadnak! Nézd meg a partykat itt, és töltsd meg a clubodat szombat este! Kérd most kedvezményes partyajánlónkat

Elfoglat vagy? Működő ötletekre lenne szükséged?

Iratkozz fel te is a kizárólag csak a clubok, discok marketingjével foglalkozó ingyenes hírlevelünkre, hogy elsőként, mindenki előtt megszerezd azokat az információkat, amelyekkel kisebb költséggel még több embert tudsz bevinni a clubodba úgy, hogy a vendégeid folyamatosan csak rád gondolnak és transzban várják a hétvégét!

Feliratkozom! Igen, kérlek, vegyetek fel a listára!

Erős Attila /HU/ (Erős vs. Spigiboy, dancemix records)

"Boogie-val Debrecenben találkoztam először, abban az időben még a Carpe Diemmel zúztuk az "Álomhajót". Ő már akkor is jó DJ volt. Nagyon örültem, amikor újra összefutottunk egy olyan helyen, ahol ő a házigazda. Mindig nagy tömeg volt, az emberek tudtak önfeledten bulizni, hiszen ő is örömmel teli zenét játszik."

Sütő Attila /HU/ - (Camelot Club - Tiszújváros)

„A Camelot Club mindig komolyan veszi, hogy milyen programot és partyt kínál a közönségének, illetve, hogy ki áll a dj pult mögött. Csak így érhettük el, hogy már 10 éve az ország keleti régiójában az egyik legismertebb és legnagyobb club a tiszaújvárosi Camelot. Boogie-t már régi ismerősként tisztelhetjük, már számos alkalommal zenélt itt. Zenéje egyszerre pörgő, egyedi és változatos, mindenkinek csak ajánlani tudom! Köszönettel tartozom a legutóbbi lézershow-val egybekötött partyért! Dj Vámoval, a rezidenssel egy felejthetetlen bulit adtak a Camelot közönségének, tovább erősítve a Club hírnevét."

Flash Discotech (Balmazújváros) vezetősége /HU/

"Boogie 6 évig (1998-2004) volt a club rezidense, ahol estéről estére mindíg a legjobbat nyújtotta és ezzel nagy mértékben hozzájárult a a hely töretlen sikeréhez" (Flash Discotech Kelet Magyarország egyik vezető clubja volt 1998-2005)

Friss topikok

Hogyan érheted el, hogy a vendégeid végigolvassák az hírleveledet, az emailjeidet?

2009.06.06. 19:56 Boogie (disco & club marketing)

Mit ér az könyv, amit a felénél feladsz, az a film, aminek a felénél felállsz és kimégy a moziból? Az a kaja, amit felénél ott hagysz?

Ugyanez igaz a kiküldött emailjeidre is!

Ha a felénél abba hagyják az olvasást, akkor semmit sem értél el, igaz?

És ha meg sem nyitják az emailedet?

Az az igazi pazarlás!

Sőt, akkor már a vendégeid szemében már lehet, hogy spamelsz! Lehet nem ebben az érzelmi állapotban szeretnéd tudni a vendégedet emailed olvasása közben, nem igaz?

Ha valaki nem nyitja meg, és nem olvassa el a leveledet, annak oka van.

Hogyan duplázhatod, triplázhatod, sőt akár tízszerezheted meg hírleveleid hatékonyságát pofonegyszerűen?

Nagyon egyszerűen, ha betartasz 19 nagyon fontos szabályt!

Vésd az emlékezetedbe ezeket a tanácsokat és használd - és az eredmények nem maradnak el! Ja, és ráadásul ingyen!

Mindjárt a legelső pont, ahol nagyon sokan elvéreznek:

1. A tárgy mező

Nagyon fontos, hogy megjegyezd, a tárgynak, tulajdonképpen a címnek egyetlen feladata van: az, hogy eladja a leveledet, hogy kíváncsian kinyissák a mailedet. Nem, nem az az első, a partyt adjuk el, (persze már itt is utalhatunk rá) csak azt hogy kinyissák.

Hogyan?

Nagyon sok rossz példát látok, amikor hírlevelet kapok, pl az egyik - egyébként igen ötletes (és minimális költségbe kerülő) partykat (jó pont!) kitaláló club, aki rendszeresen küldi a programajánlóját (másik jó pont!) a címbe mindig csak annyit ír, hogy "Üdv!" (minusz két pont!)

2. A címbe már be lehet csempészni a fő üzenetet,

3. és aktív igét kell beletenni. Vagy appelálj a kíváncsiságra!


4. És itt egy újabb trükk! Külön mail menjen ki a lányoknak és külön a fiúknak! Ez kézenfekvő, hiszen teljesen más pontok azok, amelyek úgynevezett "gombok" a fiúknal és a lányoknál.

Hihetetlen, nem? Még csak a címnél tartunk, és már 4 dologra kell figyelni!

5. Perszonalizáld a hírleveledet!

Mennyivel személyesebb az a megoldás, amikor a levél úgy kezdődik, hogy

Kedves Zsolt! vagy

Kedves Anett! vagy

Kedves Laci! stb...

Ja, hogy ez lehetetlen munka, hogy minden egyes vendéget külön szólíts meg? Nos, van egy jó hírem! Léteznek erre specializálódott hírlevélküldő szoftverek, amelyek egy kattintással, automatikusan lekezelik ezt a problémát.

6. Felejtds el az általánosságokat!

Az nem jó, hogy "Retro party" a címben, ha már előtte rendeztél már jó néhány ilyen partyt! Használj konkrétumot, apellálja akíváncsiságra, legyen benne felszólítás!

Ugye ott tartottunk, hogy kapok olyan hírlevelet is, aminek csak annyi áll a tárgymezőben, hogy:

"Üdv!"

Mennyivel másképp hangzik az a cím, hogy:

"Hogyan csajozz be egyetlen éjszaka alatt a legjobb zenékre? Várlak Téged pénteken Hajdúnánáson a frissen átalakított Club Blackman-ben!"

Ezzel a címmel fiúknak küldtem ki a mailt.

Ugyanez a mail (egy kicsit átalakítva) a lányoknak ezzel a címmel ment ki:

"Semmi horoszkóp. Semmi divat tipp. Semmi parfüm minta. Csak helyes pasik és a legjobb zenék. Várlak pénteken Hajdúnánáson a Club Blackman-ben!"

 

És van még 14 kötelező szabály, amit ha nem használsz, hírleveleid töredék hatékonyságot produkálnak majd!

 

> Olyan azonnal alkalmazható instant ötletek, amit bármelyik bulidra rá tudsz húzni!

> Mitől lesz dinamikus a mailed?

> Mi az 7 dolog, ami cselekvésre kényszeríti az olvasódat?

> Mik azok a töltelékszavak, amelyekkel lendületesebbé teheted a honlapodat, hírleveledet (elárulhatok egy titkot? Én is ezeket használtam amikor egy prémium outdoor ruházati márka, a HELLY HANSEN marketinganyagait, hírleveleit írtam!)

> Hogyan érheted el, hogy válaszoljanak a kérdőívedre, és valóban csak a hasznos vélemyényeket és ötleteket kapd meg felesleges sallangok nélkül? Egy komplett mintát kapsz, amit csak ki kell küldened!

> Mit kell ahhoz tenni, hogy egy drágább, nagyobb költségvetésű buli után kevesebben maradjanak el a következő heti partyról? (ugye ismerős az a jelenség, hogy egy drágább belépős buli után a következő héten sokkal keevesebben vannak?)

> Mi az apró titok, amivel személyesebbé teheted a leveledet, clubodat?

> Mit kell írni a levél elejére, közepére és mit a végére? Mi az a kicsiny dolog, amit a levél végén majdnem olyan sokan olvasnak el, mint a főcímet?

> Mik azok a Mc Donald's ben is használt marketing trükkök, amik kétszámjegyű százalékkal emelik a kosárértéket - és mindezt úgy, hogy te még csak észre sem veszed? Mi az upsell és a backend, és ezt hogyan használhatod a clubodban?

> Mi az az apró, de hatásos mondat, a jegyszedődtől, vagy az ajtónál álló rendészedtől, amivel egy garantáltan megjegyeznek téged és a clubodat, továbbá megtetted az első és legnehezebb lépést afelé, hogy aki belép hozzád, az törzsvendéggé váljon!

A jó hír, ezeket az eszközöket minimális (akár nulla Ft-os költséggel) bárki használhatja, a rossz hír nem sütheted el őket minden hétvégén...

Nos, ha ezekre a kérdésekre tudni szeretnéd a választ, akkor gratulálok! Te valóban tenni akarsz a clubodért!

Ne aggódj nem a Te hibád, hogy ezeket a dolgokat nem tudod, hiszen Te a clubod vezetésével vagy elfoglalva. Egyszerre vagy pénzügyes, személyzetis, raktáros, logisztikai menedzser, minden egy személyben! Továbbá ezeket a dolgokat nem is tanítják az iskolákban!

Bevallom őszintén, már régen nem abból a tudásból élek, amit a marketingiskolában tanítottak, hanem azokból, amelyekért súlyos tíz, sőt százereket kellett fizetnem (az anyagok és a konferenciák árai 30 és 300 ezer Ft között voltak!) Neked nem kell ennyi pénzt kifizetned, konferenciára járnod és ismereteket vadásznod, majd mazsolázni az információkból, hogy mi használható és mi nem, hiszen 2 óra alatt megismerheted azokat a sarokszabályokat és adatokat, amelyeket már a következő estén is alkalmazhatsz!

Képezd magad marketingterületen úgy hogy közben egy már nagyon sokszor kipróbált műsorral is színesíted a clubod programját!

Rendeld meg az Audiovizuális Orgazmus party-t, és a fenti nformációkon és tudáson felül tiéd egy komplett party, ami tartalmaz

> 60 + 60 perces komplett marketingkonzultációt, mely kiterjeed a honlapodra, hírleveledre, egyéb markeeting finomságokra 15.000,- Ft értékben (a második óra ingyen!)

> egy működő perszonalizálható hírlevélküldő szoftvert (értéke felbecsülhetetlen!),

> egy tapasztalt, kipróbált dj 2 órás szettjét 35.000,- Ft értékben

> extra erős és látványos, 1000 mW-os lézersow-t 45.000,- Ft értékben,

> 500 darab ajándék fényrudat 12.500, Ft értékben,

Bővebb információt itt olvashatsz a partyról. Klikkelj az Audiovizuális Orgazmus fülre felül, a menüsorban!

Ennek a partynak az értéke 122.500 Ft!

Rendeld meg június 30-ig, és 94.000 Ft-ért a tiéd lehet minden marketing információ + egy fergeteges party!

+ ingyen a Tiéd lehet a marketingkonzultáció írásos kivonata 15.000 Ft értékben, ami később, mintegy szamárvezető mindig segítségedre lehessen, ha bármilyen akciót, partyt tervezel, hírlevelet írsz!

Figyelem #1!

Ezt az anyagot később kizárólag infotermékként fogom értékesíteni 15.000,- Ft-os áron, az www.eboogie.mlap.hu oldalon, és az Audiovizuális Orgazmus nem fogja ezt az anyagot tartalmazni később!

Figyelem #2!

Nehogy lemaradj! Site-on ez az akció nincs meghirdetve, csak egy szűk körnek, club tulajdonosok kapták meg! Ez az ajánlat lekerül az oldalról később!

Tehát klikkelj ide, és válaszolj a kérdésekre, hogy mindenki, még a konkurenciád előtt megismerhesd ezeket a nélkülözhetetlen infformációkat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clubmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr491167936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása